KIRSIKKAPRINSESSA
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

tunnusttus ((nolo)) =(

Siirry alas

tunnusttus ((nolo)) =( Empty tunnusttus ((nolo)) =(

Viesti  elicia Pe Helmi 04, 2011 5:18 am

siis oikestt en kehtaa sanoo kelekkää paitzi tänne siis en tiä mitä tarkottaa esim kipu kynnys xDDD siisen oo koskaavaa atjaunnu sit xDDD entiä mikx =))) oon ehk bimbo vaa xDD sego bom bom bom Basketball
siis onxe joku et mite korkee kynnys o vaikee ylittää vaik koton xDD siis emt xDD mix kuka haluis jonku kipu kynnyksen kotiinsa xDD eix se satu??? jne Question Question Question Question Question Question milt ne ees näyttää?? meil on koton vaa sellai oven karmi mihi joskus voi lyyä pään =D onks se kipu oven karmi sit vai ??? en vaa tajuu x)))))) valaiskaa plondii xDD Razz Razz Razz sunny sunny sunny sunny lol!

jasit kans rupesin kelaa et kui helmee ois olla sellane tsat juontaja vaik maikkarin yö tsatis x)))) siis massii vaa tippuis tilil ja mitää ei tarvistehä ku olla vaa oma ihana ittensä xD ja ois silti julkkis ja rikas jne Very Happy oikeest,,, tiätääks kukaa mikä kolutusu siihe tarvitaa xDDD haluun sinne x)) vai pitääx eka olla pig brohter talos vai mite sinne pääsis Question Question Question Question Question Question mun toive ammatti xD sit ois hyvä syy hankkii keeli-kynnet ki ja pidennyxet x))))

nojoomut tämmösii oon tänää mietiskelly x) ei mitää helppoi juttui meikäläisel xDDD oon hyvä bilettää siin ei tarvi pahemmi miättii xDDD What a Face What a Face What a Face What a Face Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven What a Face Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil I love you I love you I love you I love you
jesmut helppii saa tarjot x) ja jämii xDDDDD eivaa en röökaa enää xDDD PALJO xDDDD lol!
elicia
elicia
Yli_prinsessa

Viestien lukumäärä : 181
Join date : 18.01.2008
Ikä : 33
Paikkakunta : karkki maa

http://prinsessat.heavenforum.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa